Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Положенням про дошкільний навчальний заклад, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, власним статутом.
Головною метою нашого дошкільного закладу є гармонійний та різнобічний розвиток дошкільника, формування його особистості, створення в умовах дошкільного навчального закладу розвивального життєвого простору сприятливого для закладання основ компетентності дошкільників.
Колектив дошкільного закладу спільно з сім’єю дбають про виховання активного пізнавального, морального, естетичного ставлення до навколишнього світу – до явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи, привчають дітей до основних складових людської культури – рідної мови, традицій, звичаїв українського народу, праці, мистецтва, моралі.
Зміст роботи дошкільного закладу визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та з 01.09.2010 р. здійснюється за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" .
Дошкільний навчальний заклад є закладом загального розвитку дітей від 3 до 6 років. Режим роботи 5-ти денний, робочий день – 10,5 годин (7.30 - 18.00 ) Заклад розрахований на 29 місць. Списковий склад становить 36 дітей.
У дошкільному закладі функціонує 2 групи дошкільного віку. Навчання, виховання та спілкування в дошкільному закладі проводиться державною мовою.
Керівництво дошкільним навчальним закладом здійснює завідувач Кампо Віталія Василівна педагогічний стаж - 7років
В дошкільному закладі працюють кваліфіковані спеціалісти: вихователі, музичний керівник
Пріоритетний напрямок закладу: Художньо-естетичний розвиток дошкільників
Основні завдання на 2011- 2012 навчальний рік :
З метою поліпшення роботи з урахуванням виявлених недоліків, колектив Лозянського ДНЗ визначає такі головні завдання:
1. Сприяти розвитку художньо-естетичного смаку дошкільників через образотворче мистецтво та музику.
2. Продовжити роботу з розвитку мовлення дітей дошкільного віку, шляхом використання художнього слова та спеціально створених мовленнєвих ситуацій спілкування.